29 juli

Hääääj!

Imorse cyklade jag o Niklas till pappa i Rönninge. Hur långt som helst men samtidigt väldigt mysigt :)
Har vart där hela dagen, samt i lägenheten i Tumba för att packa in de sista sakerna som ska till de nya huset. Därifrån cyklade vi hem, eller Nicke till sig o jag till mig. 
 

Vi gick o köpte mat från grillen. Jag åt en Räkrulle(som en kebabrulle fast med räkor ist), så himla god! Varför finns det inte sånna överallt för?
Pappa o Niklas

Cyklarna fick ligga på flaket till Tumba.

Sanrt är lägenheten heeelt tom!

Nu är jag hemma o vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Städa kanske, det behövs verkligen..
Aja, vi hörs sen igen!
PUSSIPUSS!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0