26 juli

Ännu en helt galen kväll!
Vi började kvällen på Nivå, som vanligt. Därefter drog vi till Laroy, där det till en början var lagom med folk, man kunde röra sig på dans golvet och man kunde prata utan att skrika. Efter bara någon timme blev det fullsmockat! Nej man kunde knappt röra sig, värmen var enorm och man hörde knappt vad folk sa. Hah! 
Lollis snackade med några super trevliga Brasilianare medans Martina o jag sprang ut o in mellan dansgolvet o uteplatsen. Värmen tog död på oss. Vi fick även världens skrattattack mitt på dansgolvet, då det var endast killar överallt! Och nej! Det var inte så bra som det kanske låter, för killarna såg ut som hej-kom-o-hjäkp-mig. Men det var kul! Väldigt mycket turister ute. Måste skryta att en Brittisk(?) kille tyckte jag var grym på engelska, eller jag o Martina rättare sagt ;) Han var inte ens full! :D Jag var skit stolt att jag kunde prata med folk och verkligen förstå vad dom pratade om :)
Aja, sen vid 3 tiden drog vi till Mcdonalds, som vi alltid gör innan vi drar hem. O därefter blev det nattbussen, sen drog jag o Lollis till Skäcklinge på "efterfest" .
Riktigt bra kväll med världens finaste o bästa tjejer!
Bilder
Nivå. Shottilishott!

So hot!

Sexeey!

Laroy. (Fulaste bilder någonsin! Jag var tvungen att sudda! Förlåt :P)

Lollis o champagnen. Hah

Nattbussen. Hahah!

Att vi alltid ska va så äckliga....


Det var de!
Hörs sen igen!
PÖSS!


Kommentarer
Postat av: nitro

jag tror inte på dig att du va ful på den där bilden!!!

2009-07-27 @ 00:49:10
Postat av: Mikaela

Hahah, joo jag lovar!

2009-07-27 @ 14:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0