16 juli

Kom hem för en liten stund sen. Åkte till Niklas igår efter släktmiddagen :).

Åhh, jag har kollat massa bloggar och det känns som att alla ska till Båstad nu. Jag vill oooockså dit!! Det var så himla kul förra året och nu har jag ju faktiskt fyllt 18 också! Fan att jag inte har körkort (eller vänner som vill dit!!)
Jag var skit taggad på att dra till Gotland också.. men inte fan tänker jag dra dit själv! Vad är det med mina vänner egentligen? :P Haha
Båstad 08





Aja nu är det bara 16 dagar kvar tills vi drar till Alanya! Det kommer bli bäst! Läängtar!

Nu måste ja leta rätt på mobilen.. borta som vanligt. Ska troligtvis till pappa senare!
Vi hörs!
PUSSSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0