15 juli

Godmorgon!

Det blev ingen allsång igår!
Hahah! Vi tyckte att 120:- för att endast se på Rybak var för mycket, vi fick gratis inträdebiljetter till grönan ist så vi drog in dit:) Vi köpte åk-kuponger för att åka Insane, kändes lite som ett måste. Sandra ville inte åka (feeeg som hon är!;)) så det blev bara jag och Lollis. Fyyyfaan vad vidrig den var! Jag tror jag skrek från att den börja röra sig framåt till att den tog slut. Herregud! Haha!
(Tyvärr fick kameran stanna hemma, eftersom jag inte har några batterier
..that sucks, i know..)

Jag älskar de här uppträdandet av Agnes! Hon har verkligen blivit sjukt duktig!

Och så är hon hur snygg som helst!

Vi hörs sen igen!
PUSSPUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0