Plugg-söndag?

Usch, plugg-söndag..Och historia som jag hatar!..
Det är mycket roligare att kika massa bloggar och äta glass medans tv´n går på repris från lördagen bakom mig :) Tihi!

Kollade även gamla bilder jag har här på datan och hittade en bild på Beckham med ett par Armani kallinar, sånna som jag köpa till Niklas i present :)  Hah! Stackars baby xD

Niklas?                                         Beckham? 
  

Och så hittade jag även den här när jag sökta på google! Haha!
 Observera tatueringen på höger armen, snacka om seriös!
(Och nej, det är INTE Niklas!)



Haha, fyfaro!!




Men älsklingen fick den längre modellen vilket tycker jag är MKT snyggare! :)



Kommentarer
Postat av: Alex

Grr, Beckham är en snygging;P



Jo men hon ska vara med:) Sara ville att jag skulle prata med dig också så det är lungt. Jag ska ta reda på vilket datum det är:)

2009-01-11 @ 18:13:28
URL: http://alindgren.blogg.se/
Postat av: patrick

din pojkvän är ju böög ..ser du inte det

2009-01-11 @ 18:52:18
Postat av: Anonym

Och hur fan ser du de då?!

2009-01-11 @ 18:59:39
Postat av: Mikaela

Haha, drama!xD

Vad är det som säger dig att Niklas är bög?

Han är ju för fan tsm med mig, är man bög då? Så du menar att jag är kille? Okej?

Va kul! :D

HAHA! "Och hur fan ser du det då?!"

2009-01-11 @ 20:11:56
URL: http://vonguldpihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0