Söndag

Hej igen!

Vaknade nyss av värsta mardrömmen! Slagsmål först i Storvreten sen uppe i Bremora och sen på min gata. Jag hade dock inte fått några slag på mig (tackolov). Jag vill gömma mig men det ville inte Petra, hon ville in i vårt garage xD. Sen blev Robin nerslagen av en gubbe så vi sprang in här hemma och sen kom den där gubbe efter och kommer ihåg när han öppnade vår ytterdörr så sa han: Får jag komma in? Mamma: JAG ÄR JÄVLIGT STRESSAD DU NÄR TRE UNGAR SPRINGER RUNT HÄR, NÄR JAG HÅLLER PÅ MED MATEN! Haha!  Men den där gubben gick in och jag hade gömt mig inne i mitt rum, och när dörren öppnades och jag fick syn på den där elaka gubben, såå vaknade jag!
Tur det! Hah, ja va as rädd när ja vakna!..fyfan asså!



Aja, vad händer idag?
Det vet jag intê tyvärr, jag måste plugga inför provet imorgon.. *Suck*.. Annars ska jag väl bara ta det lugnt, Niklas jobbar och snart åker han! Buhuhu..

Nä, nu ska jag ner och göra frukost!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0