Slapp måndag

Hejsan hoppsan!

Vilken slappdag! Imorse la jag mig i ena soffan och Macke i den andra så kolla vi på film. Filmen som jag inte han se så mycket av igår^^. Den var iaf jätte bra! Felon hette den och handla om en kille som råkar döda en indrottstjuv så att han åker in i fängelset för mord där alla värsting fångar sitter inne. Och där inne händer en massa grymma grejer ^^ Spännande va? ;)


   

Nu har jag suttit och spelat kort med Ronnie, Robin och Perta. Blev vanligt kortspel, skippo och Uno :) Det är skit kul, var så länge sen man spela kort känns de som, man glömmer ju bort. 
Tyvärr så är jag skit dålig.. eller snarare att jag har otur. Men vad är de man säger;
Otur i spel, tur i kärlek ;)

Nu ska jag ner och äta, vi hörs!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0