Sammanfattning 2008

Januari

Fjällen med Alex, Erika, Rebecka, Thomas, Partik. Händelsefull och rolig vecka!
 
 
April
Jag 17 år. "Chill" hos mig :)
     

Maj
Schlagerkväll hemma hos min pappi. Myyspyys!
   

Juni

Medelhavskryssning med Älskling, hans familj och kusiner. Hur lyxigt som helst!

   

Seglade med Pappa, Jenny, Melle, Ola och träffade en massa andra på resan. Super mysigt!
   


Juli
Min underbara vän Alex fyllde 18år! Och kolla in hennes super tjusiga presenter!
       

Och så tog vi en bar-runa i stan också. :)
 

Augusti

Kreta med min älskling! Underbar resa jag aldrig kommer att glömma!


September

Krogen med tjererna och Niklas kompisar. (onödigt att skriva kanske..)
  

Oktober
Krogen med brudarna och Fredde(?) :)
      
 
NHL i Gloden
Alla bilder ligger kvar på mobilen..

Älskling fyllde 19 :)<3
Sammasak där, bilderna ligger på mobilen..tyvärr

Simple Plan med Matilda! Skit kul och as bra!
   

November
London med Alex och våra mammor! Värsta shoppingresan!
   

December

1 år med Älskling! Underbaraste året någonsin! Niklas är det bästa som hänt mig!




TACK OCH HEJ 2008!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0