Saknar dig redan :'(

Nu är älsklingen på väg till Arlanda.. Och som jag har gråtit... Jag kommer inte klara mig utan honom! :'( Saknar honom redan hur mycket som helst!.. Buhu!

HEJDÅ HJÄRTAT!
SES OM TVÅ MÅNADER!
JAG LÄNGATR REDAN!


Fick sötaste smset av Alex:
Lillan gumman bara att ringa ikväll om du inte vill vara ensam när Niklas åkt. Då kommer jag direkt! ;P
Finns här för dig. Pussis

Sööt Alex! Tack för att du finns!
Men just nu vill jag bara va själv och grina som ett litet barn. Har prov imorgon också. Jag som inte ens läst ett papper.. Och ingen lust alls allt börja plugga..

Just nu vill jag bara gå i ide och vakna upp om 2 månader igen! :'(

Nu ska tröst beställa den här från Bellme. Tröjan och shortsen för 479+49kr frakt.. tycker jag är värd de nu.
Visst är den snygg!


Sexy by Sweden står det på bröstet , klyschis ju!

Vi hörs hörrni!

Puss puss puss!

NEDRÄKNINGEN HAR BÖRJAT!

Kommentarer
Postat av: d ánne

Haha!Okej skoj, aa det gör jag!Kanske vi ses där då:):P<3

2009-01-13 @ 22:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0