OMG!!

Hej Bloggen!

Ja, Matilda och jag åkte ju till Robert igår med David och Fredrik. Och fyyfaan vilken lägenhet!
Vindsvåning mitt på Stureplan! Det var huuur fint som helst!
Såå ska jag och Niklas bo när vi blir rika! :)
(Bilder kanske kommer senare)

Vi gick och la oss vid 6 tiden och vaknade vid 12 då Matilda och jag gick ner till Waynes och käka frukost. Myys pysigt!
Sen när jag kom till Tumba mötte jag upp Lollo, Marre och Jacqueline (vet inte hur de stavas xD) vi planera hur vi ska göra med resan i sommar och har kommit fram till att vi ska boka nu så fort som möjligt! Ayia napa eller Sunny Beach :)

Nu har jag precis kommit hem och ska nu hoppa in i duschen och sen äta därefter ska jag åka hem till Lollo och så ska vi göra en god efterrätt och så ska vi spana lite flygstolar och hotell och så. :)

Sen får vi se om vi hitta på något annat om det är fest eller så någonstans!

Vi hörs gott folk!

PöSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0