Jag vill men jag kan inte..(!)

Hej gott folk!

Jag har nu på senare tid velat lära mig att tycka om kaffe! Men smaken är ju så in i bomben äcklig!
Då var min idé att börja dricka latte! Det måste ju var mycket godare än rent svart kaffe liksom!
Men icke! Fyyfaan!
Mamma och vi har ju precis gjort om köket här hemma så har även köpt en ny kaffe maskin då man bl.a kan göra latte så ikväll tänkte: Nu fan ska jag lära mig!  Jag behöver ju inte dricka det varje dag! Men jag ska åtminstonde lära mig tycka om smaken! 

Så här blev resultatet (ser mörk ut i ljuset), mer gick inte ner! USCH!! Skummet var väl helt okej ^^



Så de här med att lära mig dricka kaffe vet jag inte riktigt hur det kommer att bli..
Jag får väl antingen pina i mig någongång i bland eller bara acceptera att jag inte tycker om det!
Kaffe är ju faktiskt inte så bra, egentligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0