Jag älskar Niklas!

Hej hej igen!
Nu har vi precis kommit hem efter att flängt runt i Kungens Krurva.
Var bl.a på Maxi och handla maaassa mat och så köpte vi även de nya Monopol spelet! Värsta coolt ju. Nu har dom bytt ut gatorna som te.x vattenverket  till globen, elverket till kaknestornet, västerlånggatan till platten! osv osv. :D




Mamma och Ronnie håller på med maten och nu tänkte jag Robin, Macke och Petra spela innan jag åker och möter upp Alex i Tumba.
Vi ska åka hem till henne och ha Sex and the City maraton :) Myspys! Kul att träffa henne igen, det var ju ett tag sen nu :/
Laura kommer också med! :)

Imorgon ska Alex och jag även vara barnvakt åt lille Melle pelle och senare på kvällen ska jag på tjejmiddag hos Matilda:)

Ha en super bra fredah allihopa!

Puss och kram och va försigtiga vad ni nu än ska göra ikväll!

PS. Pratade med NIklas nyss i telefon, han har det kanon bra och det var super varmt. Jag saknoar honom så mycket och jag kunde inte hålla tårarna inne.. känslig som jag är.. DS.

Jag älskar dig Honey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0