Inte trött!

Hejhopp!
Egentligen borde jag ligga och sova nu men jag är inte ett dugg trött!
Jag har suttit och gjort klart min planering inför idrotten imorgon. Vad spännande de ska bli!
Det kan sluta exakt hur som helst!

Jag har även suttit och drömt mig bort till sommaren och kommit på att jag måste ha ny bikini eftersom jag bara har super fula..
Jag får mail av Victoria secret heela tiden sen jag var i New York och en i kassan fråga om jag ville registrera mig, vilket jag inte kunde säga nej till, så nu får man mail hela tiiden! Jag lovar typ 1 mail/dag! Blir så jävla irriterad! HM kan man tycka är jobbiga som skickar mail ca 1 gång i veckan liksom!
Men skitsamma, det jag vill komma till är att jag har spanat in Victoria Secrets hemsida och jag måste erkänna att jag är en aning besviken. Hitta typ ingen jag ville ha.. Förutom typ den på bilden nedan..
Victoria Secrets kläskollektion är så himla överskattad! TYVÄRR!
Kan dom inte göra lite mer "vild & crazy" som på showen! Lite iaf!

Enkel och snygg. Bra att sola i eftersom den inte har några band. :)
Den är nog min favorit.



Eller dom här, överdelen är verkligen fin på den första. Speciellt när man är brun! Den andra är mer enkel.. kanske lite tråkig..(?)

 

Nää men, nu ska jag försöka sova iaf!
Vi hörs imorgon!

Puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0