Dags att börja vänja sig..

Godmorgon!'

Näe, det blev ingen skola för mig idag. Har en aning huvudverk och ögonen är fortfarande svullna.
Jag ska inte vara ledsen har jag kommit på, jag ska vara glad, för Niklas skull!
Ja menar, han kommer faktist hem om 59 dagar och han är liksom i jordens paradis där han kan njuta av semestern.
Nu ska jag försöka att se allt på den ljusa sidan, vilket kanske inte alltid är så lätt.. men iaf!
Jag ska vara glad och tänka positivt :)

Min medicin:


Idag ska jag nog ta och plugga lite, sen vid fem tiden ska jag åka in till stan med Lollo och Sandra för att planera en resa vi ska göra i sommar. :)
Får åka in till stan som ett skräck monster men jag bryr mig faktist inte! :)

H a   e n   b r a   d a g !

P Y S S !

Kommentarer
Postat av: Sara

tråkigt att du inte kom idag, jag och matilda fick vara ensama /: men jag förstår dig, och som du själv sa. tänk positivt, du kommer klara det gumman. Hur som helst så finns vi här för dig. ses imorn hoppas jag :) <3

2009-01-14 @ 16:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0