Då var det 2009

Så hur har år 2009 startat?

Igår så låg jag och Älsklingen bara i soffan heela dagen, tittatde på tv, spelade buzz, spelade skippo, käka fettismat och tog det bara allmänt lugnt, precis som det ska vara dagen efter nyår :)

Idag har jag vart väldigt duktig (och snäll!) jag har nämligen städat hela mitt rum. Så nu ser det ut som ett glimmande-superstar-delux-rum!..(Nästan iaf..) ^^
Och så har jag städat Mackes rum också! Och de va fan värre än mitt! (Då är det illa!) Han hade kläder precis överallt! Inte nog med det! Jag städade hela hans garderob också! Det var proppfullt med tennis grejer, badminton grejer, hockey grejer, jacker, hundra par jeans, en mijlon tröjor och rummet är inte minde än en pytteliten toalett! (Haha, bra exempel! xD)
Men visst är jag snäll! :)

Så här såg jag ut:



Eller kanske inte riktigt ^^

Så va händer idag då? Jag vet inte mer än att åka in till stan vi fem tiden och därefter möta upp Niklas och hans familj för att äta middag. Därefter ska jag (om jag hinner) åka till Laura som har fest. Jag måste hinne..

Men ska gå nu.. Vi hörs hörrni :)

P U S S

Kommentarer
Postat av: Emelie Liljeberg

Tack desamma Lillis :) <3

2009-01-02 @ 13:55:07
URL: http://lemondream.blogg.se/
Postat av: Emelie Liljeberg

Tack desamma Lillis :) <3

2009-01-02 @ 13:55:13
URL: http://lemondream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0