bläää...

Hej bloggen!

Fråga mig inte vad som hänt med texten, för det vet jag inte själv.^^

Jag hann inte skriva något igår, det var full rulle hela dagen.
Först skola därefter direkt hem och hämta kläder till Beach volleyn sen åkte jag på en gång för att möta upp Marre så att jag hann äta innan träningen börja :)
Marre hängde sedan med till Södertälje Hamn där vi mötte upp Lollis och sen satt Marre och kolla på :) Haha. Vi var fan as bra den här gången! Det tycke tränaren också! :D

Idag har det vart skola som vanligt. Profilen imorse gick ju åt helvete om man säger så xD Ny tränare hade vi också.
Efter skolan åkte jag till gymet och fick i en timme därefter solade jag i 20 minuter. Sköönt!

Nu ska jag hoppa in i en dusch sen ska jag äta!

Ha det så bra!

P U S S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0