Alltid så känslig..

Hejsan bloggen!

Väärldens sämsta skoldag.. Buss helvetet gick aldrig imorse, fick gå ner till vårsta! Kom försent. Lektionen vi höll gick väl bra.. söta små barn med mycket energi! (Kanske lite föör mycket?) Efter skolan stötte jag på Macke. Han skulle till Max men hängde med mig till gymet ist :) Jag gick 7km- 1 timme och körde lite styrka också. Mamma hämtade oss.
Skönt!

Igår så satt Matilda och jag och lyssa på musik på hennes Ipod, hon sätter sedan på Simple Plan - I can wait forever. Och jag som är såå extremt känslig och kan börja gråta var/när som helst lyckades såklart få tårarna att börja rinna..

Fyfan vad den här låter är jag ock Niklas!.. Så jäävla bra! Helt underbar.. Jag dör!




Buhuhuuu!! Haha!


Nä nu ska jag äta! Ha de bäst!

P O U S S !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0