Åhh va ja vill ha!


Godmorgon bloggen!

Pratade med Niklas nyss. Det känns så skönt att få höra att dom har det bra där borta och att dom hitta på roliga saker. Imorgon ska dom tydligen på någon djungeltripp där dom ska rida elefant och bada i vattenfall. Ååh va kul!
Nu är det bara 55 dagar kvar till han kommer hem :)
Som jag längtar till den dagen...

Hitta en klännings som blondinbella har, den är så sjukt fin! Prövade en lila förut men lila är inte min färg, jag passar verkligen inte. Jag vill ha en blå isf men den fanns inte när jag var där :P. 900kr kosta den tror ja.
Ååh, vad jag vill ha den!

Så här ser den ut:


Nu ska jag fixa mig och sen ska jag möta upp Marre :).
Har fortfarande ont i magen, men jag får ta det lugnt bara så går det förhoppningsvis över snart. 

H a   e n   u n d e r b a r   s ö n d a g !

P  U  S  S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0