59 dagar kvar..

Hejsan hoppsan!
Det känns faktist redan bättre.. Att tänka positivs funkar ju verkligen!
Niklas har hört av sig och han har det bra, de bor tydligen på ett lyxhotell i Bangkok(min älskling är värd de allra bäst!) och imorgon flyger dom till Krabi. Nu har han även köpt ett thailänskt sim-kort så att han smsar billigare vilket gör att vi kan smsa/ringa oftare :)

Jag kom nyss hem från stan. Jag, Lolli och Sandra satte oss på John Chris efter att vart på Ving/Apollo och Fritidsresor och hämtat kataloger. Vi har kommit fram till två ställen vi vill till och datum. Nu ska vi bara leta bra hotell/lägenhet som vi ska bo på och såklart betämma vilket ställe utav dom två vi vill till:). Vi ska iaf ha bokat senast den 31 januari. Så vi har något att se framemot :)
Det är också (oftast) billigare desto tidigare vi bokar :)



Nu ska jag och Patrovska spela kort som vi alltid brukar göra innan vi går å lägger oss.
En liten godnatt grej liksom :)

Puss och Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0