58 dagar kvar..

Hejsan!

Gud vag jag inte kunde sova inatt.. Blev väl 3 timmar ungefär. Vet inte varför.. orolig kanske..:/
Jag låg bl.a och tänkte på sommaren.. Åhh vad jag längtar!!

Skolan idag gick väl bra, vi körde bl.a en rolig lek på idrotten som en från GIH höll, Harry Potter hette den, aldrig kört förut, de var skit kul :)

Hej-jag-hatar-Harry-Potter-filmerna



Sen hade vi även samhäll och natur som var helt okej.
Vi skulle haft engelska också som sista lektion, men Stefan var sjuk så det blev inget. :)
Attans va synd!

Jag och Petra har nu kommit fram till att vi ska promenera minst 1 timme varje dag i två månader!
Nej kanske inte exakt varje dag, inte helger, bara om vi inte har något annat för oss :) Men vi ska försöka gå varje vardag iaf :)
Jag måste komma igång innan sommarn, annars vet jag vem som kommer ligga i vassen och gömma sig ^^



Ha en fortsatt bra dag!

PUSS O KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0