56 dagar kvar..

Hej hej bloggen!

Sov över hos Alex i natt, Alex, jag och Laura kollade ju på SATC avsnitt igår och som vanlig somnade jag först. Alltid, alltid, ALLTID!

Imorse var jag hos pappa vid 10 tiden eftersom jag skulle passa världens sötaste lillebror :).
Jag och Melle lekte massos och så åt vi massa mat och så fick Melle efterrätt och så lekte vi massa igen och sen gick vi på en lång promenad och baby va världens sötste unge!! Och sen somna lille plutten i vagnen..
Och sen vakna han och då va jag tvungen att säga hejdå till lille älsklingen.. :(
Men det var kul! Han är så söt att man bara vill äta upp hela han!

Dessa bilder är när v i lekte för några veckor sen.. Nya bilder ligger på mobilen!
SWEEET!

 

Och nu har jag vart hemma ett tag.. Har fått så sjukt ont i magen. Jag vet inte vad det där.. Har haft de några dagar nu. Får liksom panik ont och kan inte röra mig. Mamma skrämmer mig med att det kan vara blindtarmen. Fick höra att om den spricker så dör man! Hjälp!
Men de är inte de.. hoppas jag.. :/
Jag som skulle träffa Matilda.. Det får bli en annan dag!

Nu ska jag gå, ha de bäst!

P U S S  &  K R A M


Kommentarer
Postat av: Marre

Haha lillan i ett nötskal :p man behöver inte alls dö. Men det är viktigt att man åker in så fort som möjligt. Det är inte många som dör av de gumman. Haha så söt man kan vara :)

2009-01-18 @ 17:31:06
URL: http://marresays.blogg.se/
Postat av: Lillan

Men mamma sa de!! :o

Haha xD

2009-01-18 @ 19:05:54
URL: http://vonguldpihl.blogg.se/
Postat av: Marre

Ledsen men din mamma har fel :p hihi

2009-01-18 @ 21:37:26
URL: http://marresays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0