53 dagar kvar..

Åååh satt och skrev världens längsta inlägg och allt försvann när jag skulle publicera!
INTE min dag idag!

Ingenting har vart bra idag, det ända jag kan komma på är väl att vi vann mot Nynäshamn i skol DM. "yeey".

Efter innebandyn hade jag en timme kvar till extra engelskan skulle börja. Så jag passade på att ringa Niklas. Vi pratade jätte länge.. Det var så skönt att prata med honom, dom har det super bra där borta.
Jag saknar honom sjukt mycket att jag bara skulle vilja springa ända till Thailand och puss och krama honom och säga hur mycket jag verkligen älskar honom!
Men det går ju inte, han är där och jag är här. Jag är ingen superkvinna med super krafter.. även om jag väldigt gärna hade velat vara de i vissa stunder.
Ja, så där satt jag i skolan och grät som ett litet barn.. igen..

      

Ja då kan man ju fråga sig hur engelskan gick. Det gick ju inte alls, om man säger så.
Min underbara engelsklärare såg förståss att jag gråtåt så vi pratade massor om de, hon berätta massa saker och gav mig råd hur jag borde tänka/göra osv osv.. Världens snällaste, omtänksammaste och underbasrase läraren jag någonsin mött! Det var så skönt på nå sätt, hon förstod verkligen..

Efter de ville jag inte åka hem, jag ville inte lägga mig i sängen och bara deppa och vara ledsen. Så jag åkte till gymet och träna. Jag gick 7km i rask takt, med bra musik i öronen kunde jag gå hur långt som helst! Plus att man fick tillfälle att tänka på allt också :) och så träna jag styrka i ca 20 minuter, därefter var jag tvungen att sola lite, jag lyser ju upp med mitt bleka ansikte.

När jag kom hem satte jag mig i ett varmt bad och hade både hårinpackning och ansiktsmask och så tänkte jag ännu mer. Jag älskar att tänka! Eller kanske drömma snarare..

Nu sitter jag på rummet med en kopp te och ska snart upp på vinden och hämta snowborden och en skidjacka som Alex ska låna. Tjejerna åker ju upp till fjällen imorgon! Ååh, jag vill också föja meed! Men alla är ju 18 förutom jag.. Så när alla ska dra ut måste jag åka hem.. kul.. njäe.. inte speciellt.
Dom kommer nog få det hur roligt som helst! Ni får berätta när ni kommer hem igen!

Men nu ska jag ta kila, långt inlägg idag.

Hoppas ni haft en bättre tisdag än vad jag har haft!

Puss och Kram på er!

F ö r l å t  m a m m a  f ö r  a t t  j a g  ä r  s o m  j a g . . .

Kommentarer
Postat av: Marre

Lillan i ett nöt skal igen. Du är underbar gumman. Varje gång jag är med dig så blir jag glad, jag tror faktiskt att alla känner så. Du är alltid den glada tjejen och har alltid varit. Även om man helst vill gråta så skrattar man med dig. Så jag tror inte din mamma tycker du är jobbig, vi alla vet ju hur det är att sakna någon. Right?

2009-01-21 @ 00:18:32
URL: http://marresays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0