52 dagar kvar..

Hej!

Idag har jag vart på toppen humör! Och jag vet vad anledningen är!
Niklas och jag pratade ju i telefon igår och vi bestämde att inte ringa allt för ofta i och med att det kostar så mycket, så vi bestämde att kanske ringa i övermorgon (alltså imorgon) eller åtminstonde smsa.
Men så idag vid lunchen ringer min baby! Han är så söt!
Han vill att jag kommer till honom! Och han sa massa fina ord som jag älskar att höra från honom..
Han är verkligen min dröm kille, min dröm prins!
Jag älskar honom! :)


Ja, så efter de underbara samtalet har jag vart på super bra humör :)
Skolan gick jätte bra! Och när det var slut gick jag och mötte upp Sandra på gymet. Jag gick 7km och tränade lite styrka. Sen hämtade mamma upp mig.
Jag har verkligen hittat motivationen att träna! I alla fall som det ser ut nu, tycker det är super skönt och ännu skönare efteråt! :)
Och inte har jag ätit een enda godis på jäätte länge, kommer inte ens ihååg senast! :D

Nu har jag precis gått ner till Vårsta med Petra, ja köpte mig lite halstabletter och tuggummi.
Har börjat få lite smått ont i halsen :/

Aja, men ska gå nu!
Ha det så jätte bra!

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0