51 dagar kvar..

Hola Amigos!
Idag blev det en rätt skön dag i skolan ändå.
Hade föreningsarbete då vi bara svarade på lite frågor, därefter pedagogiskt ledarskap då vi bara gick i egenom övningar som passar små barn eftersom vi ska börja hålla lektioner för Tuna eleverna. 
Min grupp ska ha på onsdag redan, det kommer bli kul :)
Efter de hade vi natur då vi labbade, de va väl sådär, vi var iaf väldigt sexiga i våra vita rockar måste jag erkänna!
Efter de skulle vi ha samhäll, men min grupp är redan klara så hade ingenting att göra så jag gick hem :)
Doch var jag dum som strunta i engelskan som var efter, men vafan jag väntar inte i en timme på någonting jag ändå inte lär mig nått på. 

Innan min samhäll började hade vi en längre rast så jag mötte upp pappa för att sedan gå och hämta stora Melwin som börjat på dagis som bara ligger några meter från min skola:)
Haan va såå söt när han såg mig! Han bara skratta och sprang fram och krama mig! Min baby! Så efter skolan gick jag hem till pappa och lekte med Melle. :)

Suddig och gammal bild. 
Men idag så sprang han så här gullit efter mig när jag var tvungen att gå.. och när jag stängde hiss dörren hörde jag hans krokodil tårar komma.
.. sötnosen då ..



Därefter gick jag till gymet, jag gick som vanligt 7km men ingen styrka den här gången :).
Det är så sköönt att bara gå och digga bra musik och tänka på roliga saker!

Nu har jag precis kommit hem, ska väl äta snart och sen är de läggdags.

Jag pratade med Älskling idag också! Han vill att jag ska komma till honom på sport lovet.. och det vill jag också såkalart! Men på nått sätt känns det som att vi ska va starka och klara de här. Vi har hela sommaren framför oss då vi kan resa tillsammans!
Men ändå så vill jag till honom.. de vill jag ju verkligen....

Aja, vi får se hur det blir.
Ha de så bra!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0