50 fjuttiga dagar kvar

Tjenare!

Idag så har jag vart i skolan, hade gym på morgonen därefter matte och sedan svenska!
Veeery nice!
Efter de skulle jag hålla lektion på två elever från idrotts ettan. Deras klass skulle tydligen ut på sjön men dessa två personer kunde inte ens stå på skridskor så vi fick va i ishuset. :) Men dom lärde sig minsann! Jätte duktiga! :)
Melle och pappa var förbi och titade. Melle ville ut på isen hela tiden så jag tog honom och så fick han åka på skorna :) Har bilder på mobilen, kanske lägger in senare.

Nu ska jag fixa mig lite sedan kommer David och hämtar upp mig. Matilda ville ha med mig och träffa några kompisar. Så vi ska åka in till stan där en utav killarna bor. Det ska bli kul :)

Så vi hörs gott folk!

Ha en toppen fredag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0