45 dagar kvar..

Hejsan hoppsan i stugan!

Värsta sköna dagen!
Först vid 10 tiden så höll jag, Matilda, Kevin, Oliver och Jonas idrottslektion för tuna elever åk 3! Super söta och jätte snälla! Oliver var "ledaren" och valde att spela fotboll. De gick super bra! :) Imorgon har vi två lektioner vi ska ha, Matilda har hand om den första och jag den andra. Jag ska nog ta och göra olika stationer på nå sätt, sitter med planeringen nu. Tror det kommer bli jätte bra :)
Aja, efter de hade vi bara svenska då Matilda och jag satt med en Ben & Jerry glass och mumsa på ^^ och sen hälsopedagogik!
Very niice! :D


Godaste smaken!! Chocolate fudge brownie med cookie dough! <333
Hitta ingen bild på den xD



Därefter kom Marre till skolan, vi gick och fika på Bistro och åt glass^^ och sen så kom Sandra och Linnéa också :) Mysigt!
Efter fikan gick Marre och jag och köpte godis.. jag som inte får äta godis på vardagar, utan bara på lördagar.. Men de är ju trottsallt lill-lördag^^ Det blir inget godis i helgen helt enkelt, inte en godisbit!!
Mamma har köpt nytt gym kort till mig idag också :) Imorgon blir det träning efter skolan :)



Har även bokat tid på nagelförlöngning, fredag nästa vecka blev det :)

Nu ska jag göra klart min planering!

Ha det så bra!

Puss och Kram

PS. Niklas skrev för en stund sen att han var i ett jäätte stort shoppingcenter med baara en massa skor! Fyyfan vad orättvis! Han skrev även att det var tur att inte jag var där.. Jag vet inte vad han mena med de..
Och en sak till! Han hoppade bungyjump igår! Fan vad glad jag är att han lever! Thailand kan man väl inte lita på direkt..Ds


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0