43 dagar kvar!

Hejhoppsnopp!

Äääntligen fredag! Veckan har ju gått super fort :)
Idag hände inte mycket. Skola som vanligt, bara massa tråk ämnen.
Matilda va så sööt, att gick åt helvete för henne idag.. Hahah, men jag har haft skit kul xD
Fick precis sms av henne:
Helvetes jävla fitt skit! Jag missa bussen nu när jag skulle till Sara! Jag skojar inte, de ät inte min dag idag! :@
Men baby, imorgon är en ny dag med nya tag! Kommer inte kunna bli så mycket sämre :)<3

Efter skolan åkte jag till gymet. Gick som vanligt 7km. Macke, Micke och Jocke var där också så Jocke körde hem oss:)

Nu är jag hemma och har precis badat och så har jag även pratat med Älskling :)
Dom har det hur bra som helst och nu har dom lagt upp lite bilder på facebook från Thailand!
Snodde några för att visa lite, vad de är dom gör där borta :P
Hoppas de är okej^^

           
1, Baby och hans nya vän? 2, Bada i vattenfall 3, Ludde och Niklas 4, Modiga älsklingen 5, Elefant ridning 6, Älsklingen har pressat! :P

Och JA, jag är vääldigt glad över att han lever idag! Fy fan va modigt!



Nu ska jag försöka få mitt hår torrt sen ska jag äta och senare träffa Lollo och Marre :)

Puss oc Kram på er!




Kommentarer
Postat av: Laura

Sv. Haha ja jag vet xD :S Nämnde det i nått inlägg sen i bloggen

2009-01-30 @ 19:05:28
URL: http://laur4.blogg.se/
Postat av: Alex

Näää men stackars tiger! Den är ju för fan fastkedjad

2009-01-31 @ 00:40:12
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0