19 januari

Hejsan hoppsan!

Endast ett inlägg idag, har inte hunnit suttit vid datan idag tyvärr.
Hade skola och därefter åkte jag direkt och mötte upp Lollo. Jag mötte upp henne i Södertälje, vi gick runt och kolla lite och guud vad dom byggt om! Väärsta fiiint ju :)
Vi gick även till resebyrå och kolla i fritidsresor. Lolli har hittat perfekta "paket"  till Ayia Napa för endast 5300:-. I det ingår  tur och retur plus hotell en vecka! :)
Hotellet är väldigt ungdomligt under högsesongen (då vi åker xD) det ligger centralt och nära till både strand och till stan plus att det finns pool vilket kan va skönt att ha :).
Det blir det troligtvis :)



Sen åkte vi direkt till beachvolleybollen!
Tränaren sa att jag och Lollo är hans framtida världsstjärnor! Bara för att vi är så duktiga :)
Hahah xD

Imorgon är det Skol DM och jag, Becka och Matilda ska sitta i seketariatet för killarna så vi måste va i skolan klockan åtta :/
Våra matcher börjar runt 12, det ska bli kul, och skönt att det är hemma också. Hoppas vi vinner den här gången ^^

Men ska ner och dricka lite te!

Hoppas ni haft en bra måndag!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0