Spanien imorgon!

Tjolahopp!

Guud vad det var jobbigt att komma upp från sängen imorse! Jag var sååå nära på att bara stänga av klockan och bara gömma mig under täcket. Men duuktigt som jag var pinade jag mig upp och drog till skolan.
Hade innebandyprofilen, vilket faktiskt var ganska nice. Jag stog i mål! Fast hade inga målvaktskläder utan jag stog bara där och försökte täcka skotten! Jag va gryymt bra! ;)

Efter profilen hade vi bara matte och mentorsträff och sen var det slut för dagen! Per vår samhälls lärare var tyvärr sjuk! :)

Så jag har nu vart hemma ett tag och ska snart åka in till stan med Sandra och kanske Petra :)
Ska se om jag hittar nått som jag ska ha med mig på resan.



ÅKEER JU IMOOORGON!!
Ska bli såå himla skönt!

Men vi hörs senare!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0