Söndag

Hola!

Viilken Super Skön Slapp Söndag!
Det blev ingen stan, istället har jag bara vart hemma och glidit runt i min rosa mjukisdress!
Alltid lika mysigt!
Mormor kom förbi en sväng. Hon bjöd alla barnen (Jag, macke, Petra och Robin) på mat! Söt som hon är :)
Riktig söndags mat! Sallad, pizza och kebab! Hah!
Mormor kom även med bullar som vanligt^^

Någon slags semmel bulle! Super god!


   

1. Söt-Mormor (Ville inte titta in i kameran. - Näääe Mikaela! Blev svaret genast.. 2. Söndags maten 3. Macke

Nu har jag precis pratat med Niklas också. Imorgon har dom final i någon slags fotbolls tunering dom är med i. Hoppas dom vinner! Dom har det kanon bra är ar just nu på Kho Panjang (vet inte hur det stavas). Så, så är det med de!
 
Snart ska jag ut och gå en sväng med Sandra och Marre!

Ha de bra!

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0