Slut på daagen!

Hejsan!

Skolan idag var faktist rätt nice! Även fast Matilda var sjuk och att jag fick ig på mitt Matte prov så kändes dagen ändå bra på nå sätt. Jag fick va med killarna idag. Dom var så snälla så! Vi spela kort, Jonas hjälpte mig så det var gullit! Och sen lyckades vi fastna i hissen också!! Niklas, Emil, Jakob och Rasmus! As läskigt! Jag sa det innan! Jag visste det! Faan va rädd jag var och killarna också!
Roger min mattelärare sa att det inte var kört för mig i matte B, utan jag ska bara kämpa på så ska jag nog lyckas få ett G i slutbetyg iaf! Hoppas!!

 
1. Nästan ute ur hissen! Städar gubben utanför försökte hjälpa oss xD 2. Det var bara 5 pers på engelskan. Vi kolla på OC bara, sen slutade vi. "Guud vad jobbig engelska lektion!

Träffade Marre och Lollo efter skolan, vi käkade och snacka en massor :) Sen drog jag och Lolli till  Beach volleyn! Idag hade vi tunering! Det var skit kul! Men jag var dock super dålig och vann endast en gång :/ Man lottade lag hela tiden så man spelade mot olika :)
Nu har vi anmält och till en fortsättningsgrupp som kommer att vara på torsdagar ist :)

   
1. Min middag :) I'm lovin it! 2. Whaat??! xD

Nu sitter jag och kolla på Tila Tequila och de pogrammet förstår jag mig verkligen inte på! Jag kan erkänna att det kan va kul att kolla på men, jag menar vem fan vill ha en sån brud som henne! Hånglar med alla! Säger samma saker till alla!
Näe jag förstår inte! 



Imorgon ska jag till stan efter skola med Lolli, Marre och Sandra!
Kuljul!

PUSSIKNUSSI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0