Pinsamt?

Hallå i stugan där hemma!

Nå, ni såg väl Melodifestivalen? Eller så kanske ni är på en väldans festa någonstans i Sverige?
Nå väl!
Jag missade det inte iaf!
Jag tycker att det var många bra bidrag. Orkar inte skriva komentar av alla låtar men jag mååste säga att Star Pilotes låt var såå jäää*la kopierad så det inte är sant! Pinsamt!!
Och Sarha dawn Finer var faktist jätte bra, lika så Agnes! Jag tycker även hon Malena var as bra! Värsta operan ju! :D
Oooch Daarin! Omg! Jag fick tårar! Va fint han gjorde "Se på mig"  låten!
Nä! De trodde man inte va, att man skulle sitta där med tårar i ögonen av..Darin!
Haha! Tro de eller ej!





Ojojoj! Min maage!
Jag måste nästan fått bristningar! Haha! Ben&Jerry gick ju lätt ner, eller okej! Ronnie fick hjälpa mig.. Men inte nog med de!! Ronnie ska ju överaska med en hallon paj!! Nej det blev bara någon tugga, inte mer!
Herregud!

Nä, nu ska jag ta och kolla lite bloggar, sen blir de sova minsann!

NATTINATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0