Otuursdagen!

Hejhopp!

Super stressad! 
Usch! Vilken skoldag! Svenska provet gick bajs, fysen på morgonen bestod av Rugby vilket jag hatar och så gick Matten bajs också! Så jag har vart på allmänt dåligt humör idag!..Inte kul!
Efter skolan skulle jag åka och fixa min nagel som gått av.. men mamma ringde och fråga om jag ville med till Sickla och kolla lite kläder. Så då hänge jag med dit :) Blev en snabb vända. Jag fick sushi med mig hem ^^ Yammie!

Sen åkte vi förbi Skärholmen och handla massa mat! Fick med mig en Ben&Jerry tills imorgon!! tihi^^

Nu har jag super bråttom! Sandra har tjejmiddag! Ska bli super kul! :)

Ha en toppen kväll!

Bilder från gårdagen!

         
1.
Super söta Malvina 2. Hennes söta lilla fossingar! 3. Elsa! Fick blixten i ögonen..^^ 4. Söta Emelie 5. Emelie med mina skinnhandskar x)

Mamma höll i världens sötaste baby!


PUSS & KRAM!

Kommentarer
Postat av: emmii

ärligt vet du vf robin satt dit sin farsa för

2009-02-28 @ 00:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0