Måndag

Godmorgon!

Idag börjar jag 10.20 och vanligtvis måste jag ta bussen som får 9.39 för att inte komma för sent, men nu så är mamma hemma så hon erbjöd sig att köra mig! :)

Efter skolan är det beach volleyboll som gäller! Hoppas jag och Lollo är lika grymma som förra gången! ;) Hah!

Nu är det en ny vecka med nya möjligheter!



¤ Beach volleyboll
¤ Nagelförlängning
¤ Fixa nytt pass/bankomatkort/legitiomation
¤ Klippa
(färga?) håret
¤ Sy in mina gamla jeans
¤ Träffa Alex och Laura!
¤ Boka tid hos läkaren ang. mina fötter
¤ Boka stugan i fjällen
¤ Köpa + kort

Ja, de var väl de! Kommer inte på nå mer iaf ^^

Nu ska jag byta om!

Ha en super bra måndag!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Alex

Bra som fan Lillan att du inte glömde mej! xD

2009-02-02 @ 13:14:11
URL: http://alindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0