Lördag

Heej!

Det bleev ingen bloppis(!!).. Kön var så in i bomben lång satt det var ingen idé att ställa sig där ens. Vi hade fått stått där tills stängning.. jätte tråkigt. Jag som verkligen ville..
Funderar på att dra in imorgon igen.. men jag vet inte.. :/

Så jag, Lolli och Marre gick och strosa runt på stan, det var faktiskt mysigt:)

     
1.Söta Louise på biblioteksgatan 2. Hittade ett par skit snygga skor på top shop! (Snyggare utan strumpor) 3. Lollo chillade på Gina 4. Lollo var extremt taskig på Mcdonalds.. :( Jag tog väldigt illa upp!

Och hur goda såg inte semlorna i skyltfönstret ut då!


Det var de!

Och min lördagskväll farmför Melodifestivalen är räddad! :D


Jag kanske skriver ett sista inlägg senare!

Ha det så bra!

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0