Loppis lördag

Goodmorgon!

Det var super mysigt igår att träffa tjejerna. Vi ska nog ta och boka resan till sommaren snart. Det blir nog Sunny Beach ändå. Jag själv är egentligen ganska skeptisk till platsen men vi känner ändå att hellre kunna äta ut varje dag, inte behöva snåla (tänka ekonomiskt) och kunna köpa saker utan den där ångesten :)  Magaluf, Aya Napa, Kos och alla de andra party ställerna är liksom dubbelt så dyra då hade vi nästan fått köpa mat och laga den själva, vilket kanske inte alltid är det roligaste. Man måste ju kunna få leva på semestern! :)

Idag ska vi på loppis! Eller bloppis kanske man säger? Det är iaf en massa bloggare som ska sälja en massa kläder och förhoppningsvis hittar vi nå fynd :). Iof tror jag nog att priserna kommer va ganska höga :/ Men det ska bli kul och se :)



Idag är det även lördag vilket betyder att jag får äta goodis! Och de passar ju perfekt till Melodifestivalen ikväll!
Jag har kvar min Ben&Jerry från igår också! :)

Aja, men nu ska jag börja fixa mig!

Ha de bäst!
 
P U S S  &  K R A M !



Kommentarer
Postat av: Laura

Åååh vad roligt med bloppisen! :P Hade också velat gå egentligen, men du får berätta hur det var :D <33

2009-02-07 @ 15:10:04
URL: http://laur4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0