Inte okej!

Hejhoppschnopp!

Haha! Vilken kväll! Åkte till Östertälje med ett fullsmockat tåg och tog därefter en buss där man inte kunde rörsa sig en centimeter åt sidan! Men det var ganska kul ändå, massa man kände :)
När vi väl kommer dit är ju kön huuuur låång som helst! Orkade inte ens stå där, det hände liksom aldrig nånting!
Efter typ 1 timme palla inte jag och Lollo stanna längre. Så vi drog :)
Robin och Petra hämtade oss i tumba så det va skönt!

Nu sitter jag här och har super tråkigt och vill inte gå och lägga mig..
Såg i expressen idag att en 13 åring pojke blivit pappa!
SERIÖST!! Han var 12 år när den 14 åriga flickan blev gravid!
När man är 12 år vet man knappt vad sex är förfan! Han var 122 cm lång och ser typ ut att va 8 år eller nått! Haha!
Jaag förståår iiinte!
Det är INTE OKEJ!


Neejnejenejnej!

Nu ska jag gå och borsta tänderna och så ska jag soova huur länge som helst imorgon!

Puss och Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0