Äntligen..

Herregud vilken daag!
Åkte till stan efter skolan med Marre och Sandra. Jag köpte mig en par gråa små shorts, en super söt rosa bikiniöverdel som visade sig nu när jag kom hem och prova att den var för liten! stl 36 liksom! Jag som har så småå..Förstår inte.. Väldigt synd eftersom jag ville ha med mig den till Spanien.. Jag köpte mig även en saltvattens spray från Björn Axén. Har hört att det ska va bra, så får se hur det blir:)
Efter stan åkte jag till Sandra för att plugga.. Det gick ju bra!.. eller inte! Alltid att man sitter dagen innan och försöker göra klart allt!
Nej, inte blev jag klar heller.. Men skickade in iaf, eftersom det var sista inlämningsdagen.
Får skicka in de sista när jag kommer hem igen.

Nu håller jag på att packa eftersom jag inte hunnit göra de.. Hah! Typiskt!

Men fy vad de ska bli skönt! Mycket efterlängtat!
Kommer inte kunna skriva så mycket! Men troligtvis kommer en massa bilder när jag är hemma igen!

Ha de så bra!

PUSS & KRAM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0