Alla <3 dag

Hejsan hoppsan!

Gud vad jag blivit dålig på uppdatera.
Imorse vid 12 tiden var jag som sagt på High shool musical!  Den var verkligen huuur bra som helst!
Jag älskar verkligen musikaler, det har blivit ett par stycken under åren, bl.a Chess, RENT, Gease, Mamma Mia, Skönheten och odjuret, Footlose, Riviärans guldgossar och så Sound of music. De är vad jag kommer på just nu iaf.
Ibland önskar jag att jag hållt på med musik och teater när jag var liten.. Guud va kul det skulle vart!..

Macke och jag gick därefter lite på götgatsbacken och kika lite. Köpte dock ingenting, för en gång skull ^^

En suddig bild från musikalen


Soliga Söder


Löördag iidag! = Fettisdagen!
     

Jag älskar Niklas och tänker på honom hela tiden!


Mamma köpte hem alla-hjärtans-dags-cheescake!



Jag har ääntlige fått hem en ny damsugare eftersom den jag hade innan var sönder!


Ikväll ska jag på den där lokal festen "alla" ska på. Får se hur det blir. Men ska först till Viktor och förfesta där bl.a Matilda är :)
Sen ska jag möta upp Lollo och Marre så vi åker tillsammans till festen.

Har även pratat med Niklas idag såklart. Älskar honom över allt annat på jorden. Han är verkligen de bästa som hänt mig! :) Läängtar som in i bomben efter honom! 28 dagar kvar!

See va fint älsklingen hade gjort på stranden åt mig! Det hade tydligen tagit super lång tid och han hade verkligen ansträngt sig! Sööt älskling!!


<3<3<3




Nä, nu måste jag skynda mig!

Hoppas ni haft en kärleksfull dag!

PUSS & KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0