4 februari!

Goodmoorgon!

Typiskt att man ska vakna vid 7 tiden när man väl kunnat sova till 8! Jag satte på vakna med the voice och låg och titta på de. Jag älskar de på morgonen! Hah! Idag var Kenza där också så de va lite roligt ^^

Så nu har jag vart duktig och gjort frukost! När man för en gång skull har tid, man hinner ju nästan aldrig göra de känns de som. Frukost som ändå är dagens viktigaste måltid!
Har gjort världens goodaste te också!
<333


Tror att det blir en rätt skön dag i skolan :) Min grupp ska nu på morgonen hålla lektion för Tuna-eleverna :) Sen är det bara hälsopedagogik och svenska :)

Därefter ska jag upp till pappa en sväng och sen åka in till stan och träffa Alex! :D

Ha en toppen onsdag!

PUSS OCH KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0