39 dagar kvar

Hejsan!

Vilken dag! Har vart på bra humör hela dagen! Även fast jag hade matte prov som gick åt helvete. Hade bara matte och så samhäll i ca 30 minuter, vi var så få och det var bara några som skulle redovisa. Duktig som jag är gick jag till extra engelskan efteråt. Gick super bra :) Känner att jag börjar utvecklas! :D

Sen var det dags för gymet! Jag har ätit maassa godis i helgen så kände att det var dax nu.
Jag gick i 45 minuter sen körde jag en as jobbig grej som jag inte vet vad den heter! Jag höll på att svettas ihäl!! Det var super bra verkligen!

Så här ser den iaf ut! Mycket bra maskin!


Och efteråt belv det en solning. Kände att de behövdes^^



Macke, Jocke och Mange var så snälla och väntade på mig så dom körde hem mig:)

Nu har jag precis kommit hem och ska hoppa in i duschen, sen blir det nog bara lägga sig i sängen och läsa lite.

Hoppas ni haft en bra dag!

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0