32 dagar kvaar!

Hola amigooos!
Haha, fan va fult xD

Helt okej dag i skolan, hände inte mycket alls. Matilda var iaf tillbaka! Det hurrar vi för! ;)
Jag hade extra engelska som sista lektion med min underbara lärare! Hon är helt underbar! Precis som en låtsas mormor! Vi satt och snacka (på svenska) i ca 1 timme om allt mellan himmel och jord! Skola, framtiden, jobb, familj ja ni vet! Hur kul som helst ! :)
Jaa, vi plugga även engelska. - Jag jobbade - Hon hjälpte! :)

Efter skolan mötte jag som sagt Marre, Sandra och Lolli. Vi drog in till stan och kollade lite. Jag hittade bara en par blåa tyg byxor och en nagelfil! Alltid bra! 20% rabatt på valfritt plagg fick jag en lapp vid ingången, man måste ju passa på ;)
NiceBajs!!

Nu ska jag plugga!(?)

PÖSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0