31 dagar kvar!..

Hejsan hoppsan!

Skolan idag gick väl bra. Seg som vanligt :)
Efter skolan gick jag upp till gymet. Jag gick på bandet i 1 timme, styrka i 15 min och sen den där "Fat burner" maskinen i 10 min! Svettigt och jobbigt! Precis som det ska va! :)

Nu har jag precis ätit och mamma kom nyss hem och berätta att hon bokat en resa till Spanien redan nu på onsdag! :D
Jag som verkligen bara vill bort från den här skiten också!!
Vi ska till Canarieöarna - Playa del Ingles. Ett ungdomsställe med en massa party! Haha! Va kul! Jag och Macke får dra och festa på kvällarna medans mamma och Ronnie får sitta vi nån pub :)
Ska bli såå himla sköönt!



Nu ska jag plugga lite hade jag tänkt. Men först en dusch!

PUSS OCH KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0