30 dagar kvar!

Hejhoppsnopp!

Blev en skön dag i skolan! Hade inte alls många lektioner! Och vi fick även massa ledig tid då vi fått gå tidigare av lärarna! Myycket trevligt!

Efter skolan gick jag och mötte Emelie! Vi fika och prata en massa! Det var hur länge sen som helst jag träffa henne! Så det var super kul! :)

Därefter gick jag till Tumba och blev upphämtad av Mamma, Ronnie och Macke. Vi åkte och hälsa på Malin som precis fått en litet baby! Såå söööt och såå liten! Och så fick jag träffa lilla voven Elsa för första gången också! Näästan lika liten och lika söt som lilla Malvina ;). Hon är lite tjurig att hon inte längre får all uppmärksamhet som hon fått tidigare. Hah!

B  I  L  D  E  R     K  O  M  M  E  R     I   M  O  R  G  O  N  !

Dags att fortsätta plugga in för provet imorgon!
Svenska B - Språkhistoria
'
NATTINATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0