2 veckor kvar nu!

Hej igen!

Var ju som sagt på topshop kväll igår med Alex och Laura!
Det var super kul att träffa tjejerna igen! Vi satte oss och fika innan, och eftersom vi inte setts på hundra år hade vi massa att prata om!

Jag är vääldigt glad och stolt över mig själv att det inte blev som förra gången jag var på Topshop VIP, då jag handla för ca 1900kr, utan nu köpte jag bara ett linne och en tröja för 200 kr! :D
Nu är nog Niklas stolt över mig också :)


Jag håller nämligen på att spara för att kunna resa i sommar, både med Niklas och med Lolli och Marre :)
Och sen får vi ju inte glömma att jag snart fyller 18 och måste ju kunna ha pengar att festa för också! 
Viktigt viktigt!!

Nu är det bara 2 veckor kvar till Niklas kommer hem!
Guud vad jag längtar!!! Aaah! :D

Vi hörs imorgon!
PÖZzZz!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0