Spanien sammanfattning!

Hejsan!
Som ni kanske har sett har jag inte skrivit ett endaste inlägg under tiden jag vart i Spanien.
Så här kommer en liten bildsammanfattning.
(Tryck på bilden för att få den strörre)

   
 
1. Jag har som "tvångstanke" att varje gång jag ska in i flygplanet röra vid utsidan av ingången. 2. Från vårt plan såg jag ett mycket mysigare plan jag MYCKET hellre velat åkt med.. åka till älsklingen.. :/. 3. Hejdå bajs Sverige!
4. Måste maten på flygplanen alltid va så ortoligt äckligt!? 5. Betällde massa roligt från flygshopen :) Alltid lika skoj!

Väl framme vid flygplatsen!



Macke och jag på promenad i de molninga Playa del Ingles
   
 1. Macke 2. Tänkte på Niklas när jag såg de här fina huset:) 3. Macke igen..

Utanförhotellet
 
1. Mammis 2. Macke tror att han är cool, men det är han INTE!

Kvällspromenad!


Frukost!
 
1. Min super goda macka :) 2. Macke och Ronnie

Och så hyrde vi stans coolaste bil!


   
1. Macke 2. Bilen från balkongen 3. Utsikten från balkongen

Men den åkte vi till


       
1. Coola gängeet!(?) 2. Hah! Lite kul iaf ;P 3. Mackes butik?

Och dagen efter åkte vi till Puerto Rico


       
1. 2. Lite utsikt från bilresan 3. Ronnie tog en massage  4. Cool trappa! 5. Fint!

Lyckades ta en bild på hotellet i farten!


En kväll åt vi på Hard rock café!
 
1. Utanför 2. Ronnie :D Haha!

En dag på i solen!

Ronnie, alltid lika glad! Observera äggulan i hålet på brödet! Haha! Äckligt!

     
   
1. Macke i solen 2. Imponerande! 3. Macke iiiigen 4. Ronnie spänner upp sig bakom mamma xD 5. Jag köpte mig en fruktsallad och en juice :) 6. Kneeeeeeen

Och så gick solen ner


Och det blev mörkt


          
1. Ja, så kan det ju också se ut!  2. Huur skön som helst! :D 3. Mamma på hotellets super fina stolar!(USCH) 4. Ronnie 5. 6. Macke och jag var inne på hotellet där "Playa del Sol" seplades in. Älskar serien! :D

Sen var det dags att åka hem!

         
1. Väntan på bussen..2. Sista blick på hitellet! 3. Motorn såg bra ut!  4. Startbanan såg också bra ut! 5. Upp och ivääg!

Heeejdå Spanieen!



     
1. Kung fu Panda! Dock titta jag inte på filmen:P 2. Maten smaka bajs, som vanligt.. 3. Mamma var tvungen att köpa eenbart för glittret, suck. 4. Mackes köp från planet.

Mitt köp från planet! :D

 

Och så var man hemma i kalla och gråa Sverige igen..
Tillbaka till verkligheten..

Men man får inte glömma att lovat inte är slut än!
Bara att passa på att njuta sista dagarna! :)

PUSS & KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0