13 dagar kvar!

Hejsan tjoffsan!

Shit!
Vad jobbig brorsa man har..
Han har kommit in till mig både igår och idag och väckt mig, då han ska snacka med mig! (Varför!?) Imorse så berätta han vad han skulle göra idag bla. Vääldigt intressant när man bara vill sova vidare!
Sen sätter han sig på sängen och tror liksom att jag vill höra på honom! Ja, sen när jag skriker med min super hesa röst att han ska dra så tar han med sig min dammsugare och börjar dammsuga sitt rum! På mogonen! WTF liksom! Kan han inte göra de senare! Fyfan! Ibland undrar man hur han tänker..

 Hitta den här bilden från i somras.. Ingen stress, inga bekymmer, inga problem..
Precis som det ska va..
 

Pappa, jag och Melwin, Ola

Vi hörs hörrni!
Melodifestivalen ikväll, vilket betyder att jag måste köpa mig en stoor Ben&Jerry!

PUSS & KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0