Önskelista

Här är lite vad jag önskar mig i julklapp!

Dessa tre Clinique produkter "hudtyp"nr 2!

Nattlinne! (Behöver inte va den på bilden ovan)


Jeans! Blåa i storlek 25/32 stuprör

Jet set klocka! Vit eller beig/brun




Alltid bra! På ex. H&M, Åhlens, make up store, olika skobutiker, spabehandlingar osv.

Pengar kan nog aldrig va fel!

Jag kommer inte på nått mer just nu. :)

Jag kan ju säga det också att jag har bestämt mig att stanna hemma i jul. Mamma o Ronnie åker till Thailand den 17de så då kommer jag att va hemma och även hos pappa där jag också kommer fira jul!
Det kommer bli mycket jobb för min del! Vilket jag tycker är bra då jag kan hittta på en maaaassa roliga saker i sommar! ;) tihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0