Graaaaaatttis Sandra!!


Jag kommer iaf inte dö av svält när mamma och Ronnie åker till Thailand, det är en sak som är säker.

Hade ju middag med tjejerna ikväll. Super mysigt, dock saknades Lollis (hon är i värmen och njuter satan!)..
Det här lilla söta saken fick Sandris av mig.

Ja man ser inte riktigt vad som är i, men det är lite allt möjligt. Typ handkräm, hansiktsmasker, nagelfil, nagellack, massa (rosa) godis, hello kitty plåster (jag var tvungen!:)) och typ lite annat kraffs.

Men det var iaf super mysigt! Och nu är ju sandra faktsitk 18! (klockan är över tolv!) så
GRATTTTIS GUMMAN PÅ FÖDELSEDAGEN!!! <3<3<3


Kommentarer
Postat av: macke

va de bara for 3200 du handla for. sjalv har vi en dagsbudget pa 60 kr sa hoppas allt kommer att smaka alskar dej alina o brordin

2009-12-14 @ 09:11:55
Postat av: Mamma

Jo,du! den flickan kan handla:)

Puss och kramisar till er alla.

2009-12-14 @ 14:10:34
Postat av: Lillan

Hahah! Du ska bara veta hur mkt gott vi har här hemma nu Macke! Såååå nice! :D Mohaha <3<3



Om jag kan handla :D hah Det är min grej tror jag :) PUSSS



2009-12-14 @ 16:51:19
URL: http://vonguldpihl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Taaack sötnos! <3

2009-12-14 @ 18:42:30
URL: http://sandraplz.blogg.se/
Postat av: macke

haha de forstar jag att du har. hela kylen ar val full med gott. ska du vara hemma sjalv nar mamma o som aker?puss

2009-12-16 @ 06:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0