Beslutsångest!

Nu sitter jag i en sån där jätte jobbigt situation då jag verkligen inte kan bestämma mig.
Jag har två alternativ. Antingen jobba som satan hela jullovet och tjäna massa pengar som jag sedan kan resa för i sommar men samtidigt stanna här i bajsSverige hela lovet... ELLER bara jobba lite och resa till nå varmt land, med mamma och Ronnie. (Observera med mamma och Ronnie..)

Fördelen med att resa nu till vinter är ju att det skulle va sjuuuukt jäkla nice att bara komma ifrån Sverige ett tag och bli lite brun och få sola och bada lite. Och nackdelen är väl att jag inte kommer tjäna ihop en krona (om jag nu inte säljer mig på gatan? Det är ju ett alternativ iof)  Jag kommer ju inte kunna resa lika mkt som jag kanske vill i sommar. Det suger ju. Men samtidigt skulle ja ju faktiskt kunna fixa mig ett helgjobb och på så sätt spara ihop mer pengar till sommaren...
Hej beslutsångest!


Kommentarer
Postat av: Sandra

haha, du är så söt ;D

2009-12-02 @ 09:00:02
URL: http://sandraplz.blogg.se/
Postat av: Lillis

Det här är jobbigt sandris! Fyfan för det här! haha

2009-12-03 @ 16:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0